TVRR

sâmbătă, 9 iunie 2012

Coaliția Împotriva Statului Polițienesc denunță sărăcirea programată a românilor


Zeci de persoane au protestat vineri în Piaţa Victoriei împotriva Guvernului. Oamenii, membri ai Asociaţiei Victimelor Mineriadelor, au scandat lozinci împotriva sistemului şi i-au acuzat pe cei din executiv că sunt comunişti. Protestatarii susţin că au ieşit în stradă pentru că vor un trai mai bun.
„Nu cumpărăm putere cu mici şi cu bere! Jos comuniştii, jos comuniştii!”, au strigat manifestanții.
Oamenii spun că le-a ajuns cuţitul la os și că sunt nemulţumiţi de nivelul de trai.
„Am organizat acest protest împotriva Guvernului Ponta. Am sărăcit mai mult. Și împotriva lui Isărescu, nu suntem de acord cu prăbușirea leului, a inflației. Sunt oameni care au rate, care își pierd casele, serviciile. Oamenii au datorii la stat, la bănci. Situația nu mai poate fi acceptată. E un guvern comunist, iar societatea civilă care nu mai acceptă comuniștii, i-am solicitat să vină alături de noi să protesteze împotriva lui Ponta”, a declarat preşedintele Asociaţia Victimelor Mineriadelor, Viorel Ene.
Oamenii au avut pancarte pe care stătea scris “Năstase dictatorul”, “Ponta prinţişorul” sau “Guvernul e în vacanţă sau în campanie?”.
Liderul Asociaţiei i-a solicitat premierului Victor Ponta să iasă în stradă, alături de oameni, şi să-şi asume responsabilitatea pentru acţiunile sale.
„Păpușarul principal este în continuare  Ion Iliescu, deși unii cred că a fost scos din viața politică”, a mai pus Viorel Ene.

Niciun comentariu:

Counter

TE-AM PRINS !!!

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Viziteaza profilul lui Mihai Rapcea pe Colegi.ro Internet Trafic - Top Romanesc - Top Sites Romanian Language - Best Romanian Websites

eu

eu