TVRR

joi, 27 decembrie 2007

Radacinile mele



Primul Mihai Rapcea, bunicul meu...


Rapcea Maria, Bunica mea...


Tata la căsătoria cu prima lui soţie, Marina


Revelion cu Marina şi Mariana (sora tatei)


Bunicul, Leana, tata şi Marina


fratimiu Răzvan


Rapcea Marina (prima soţie a tatei) şi Rapcea Răzvan, fratele meu





la ziua lui Răzvan


Răzvan cu bunicii


12.05.1982 Rapcea Mihai (bunicul), Rapcea Răzvan (fratele meu din prima căsătorie atatei) şi Leana (a doua soţie a bunicului)


Răzvan pionier


Mama la Revelionul din 1972 (cu 3 ani înainte de naşterea mea)


tata, tânăr


in apartamentul din Balta Alba...


tata vesel, la o partidă de rummi, cu prietenii


Bunica, mama şi surorile ei

Un comentariu:

Anonim spunea...

Lucrurile nu funcționează doar până când faci alegerea corectă în viața ta. Am făcut alegerea corectă în viața mea când l-am contactat pe dr. DAWN, omul care este specializat în restabilirea relațiilor și căsătoriilor rupte. Sunt din București și sunt pe acest blog pentru a-i mulțumi Dr. DAWN pentru munca bine făcută. S-a asigurat că soțul meu a oprit planurile de divorț după câteva luni și a cerut să vedem un consilier și să ne rezolvăm diferențele. Nu mi-aș avea familia intactă astăzi fără ajutorul doctorului DAWN și de aceea îi las emailul: ( dawnacuna314@gmail.com )pentru a-ți restabili căsnicia sau relațiile rupte îl poți Whatsapp la: ( +2349046229159 )

Counter

TE-AM PRINS !!!

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Viziteaza profilul lui Mihai Rapcea pe Colegi.ro Internet Trafic - Top Romanesc - Top Sites Romanian Language - Best Romanian Websites

eu

eu