TVRR

miercuri, 26 decembrie 2007

amintiri imortalizate...


Eu, cu ursuleţul copilăriei mele, în parc


În deltă...


În garsoniera din Ferentari...


cu mama şi ursuleţul


acelaşi zâmbet...


invariabilul... telefon (care îmi va ocupa 90% din timp mai târziu...)


cu tata şi nelipsitul ursuleţ...


cu mama (pe vremea când încă mai mâncam carne... :))


la oglindă...



În clasa a II-a (mai 1983)


Cu mama şi Cristina



Cristina, mică


Sorămea Cristina, 1993


În gara din Costineşti, final de vacanţă


Cu Găbiţa, în bucătăria studenţiei noastre...


Cortul (şi iubirea) adolescenţei mele... Costineşti


Vis de adolescent, când aveam plete...


Niciun comentariu:

Counter

TE-AM PRINS !!!

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Viziteaza profilul lui Mihai Rapcea pe Colegi.ro Internet Trafic - Top Romanesc - Top Sites Romanian Language - Best Romanian Websites

eu

eu